duminică, 11 mai 2008

TeamStuff in Bulgaria

Ne vedem iar plecati in Bulgaria, de data asta la Nisipurile de Aur. In drum spre destinatie am vazut o multime dispersata de fete semidezbracate. Mi-am adus aminte de Hostel dar soferul ne-a salvat pentru ca nu a oprit autocarul.

Pentru prima oara am studiat o camera intr-un hotel de 5 stele dar nu pentru mult timp pentru ca pana la urma nu reprezinta nimic in comparatie cu viata de afara. Ne-am plimbat prin statiune pana am ajuns in barul ( de pinguini ) in care am gasit figuri cunoscute si usor ametite.

Am incercat sa imi dau seama cum de aici am gasit o multime de hoteluri cu arhitectura faina, terase atragatoare si curatenie cu funda. Poate daca si statul nostru pansat ar fi investit in turism, poate daca mai multi oameni care lucreaza in turism ar avea bun simt...poate... Am uitat cum s-a sfarsit seara.

A doua zi dimineata, dupa micul dejun, am facut activitati in grup ( alergatul in jurul cozii ). Inca nu stiu cea mai simpla metoda de a retine numele unor necunoscuti.

La pranz am cantarit pisicina din interiorul hotelului si alte plimbari prin nisip, poate la soare. In cele din urma piscina a avut greutate, apoi sauna. La care se adauga dus cu uscare lenta in balcon si iata...raceala este gata. Se serveste cu inghetata.

Seara ni s-a strecurat pe sub sosete...pana cand le-am dat jos ( am baut o cafea neagra si scurta ) si am inceput sa dansam. Ne-am mai oprit dimineata, paine n-am avut dar circul a fost frumos.

Ultima dimineata, ultimile regrete...le-am inghesuit pe toate in valiza si am plecat acasa...din nou in Ro. Ma asteapta doi ochi albastri, probabil tristi ca nu ne-am vazut de 2 nopti sau 3 zile.


2 comentarii:

Anonim spunea...

Mdea , toata lumea zice ca Bulgaria e misto.. intrebai mai sus "de ce statul roman ???" Relax Mady si in Bulgaria nu a facut statul bulgar ci statul german , majoritatea hotelurilor din Bulgaria sunt facute cu capital nemtesc , deci akum cativa ani cand in Romania a vrut sa intre cel mai mare TourOperator pe numele lui TUI d-nul dan matei agathon a cerut spaga ... asa ca nemti s-au reorientat spre .... BULGARIA ...

END OF THE STORY ...

Anonim spunea...

BTW .... In ce hotel ai stat in Bulgaria ?