duminică, 18 mai 2008

Noaptea Muzeelor

Ne-a apucat brusc foamea de cultura si ne-am imbulzit toti pe strazi. Am iesit imbracati cu rufele noastre "fancy" ca doar avem public oriunde punem piciorusul. Si unii dintre noi sclipim din toate unghiurile ca doar nu ne ajunge sistemul de iluminare predefinit de primarie.

Si cum sa mergem pe jos pana la primul nostru punct de interes? Mai bine plecam toti la asfintit cu masinutele noastre pretioase pana am ajuns sa ne pupam reciproc barele de protectie. In principiu nu ne plac cozile, ne plac barurile de pinguini. Contam pe armonia din haos.

Acum serios vorbind ne-am imbracat in hainute comode, am visat sa intram la Cotroceni dar coada aproape nelimitata ne-a descurajat. Si in plus programul de vizita era limitat.

Ne-am dus la Antipa ca doar am primit o promisiune inca de pe 3 Ianuarie 2008 ca vom vedea dinozaurii Patagoniei. Aici coada era de vreo cateva ore iar energia noastra nu cred ca mai dura atat. Ne-am retras in muzeul de Geologie unde nu era coada, era o imbulzeala relaxata care se foia in toate partile.

Dupa cateva ore de foit, de vanat margele semipretioase am votat ca vrem cafea si in clipa aceea s-a intunecat totul. Unde mergem?

Asa ma amuza ca atunci cand zicem ca nu stim unde sa mergem, orasul se joaca de a fata ascunselea. Sunt o multime de locuri placute si indicate pentru relaxare unde poti savura 144 cm3 sub forma de tiramisu.

Niciun comentariu: