duminică, 4 mai 2008

Aventura dupa sufletul omului

Eram obositi si drept urmare norii au stat imbufnati si au plans de cand am plecat de acasa pana am ajuns in Vama Veche. Dupa aceea ne-au lasat sa punem cortul, sa ne confundam in decor. Eu nu am reusit pentru ca nu aveam tricoul cu Cradle, machiaj negru si plete in vant.

Am vanat cartofi prajiti si hamsii, am dansat pana au ametit toti neuronii, am descoperit ca este neplacut sa ai papuci tatuati pe fund. Si ca tot am pomenit de funduri...plaja era luminata ocazional de o multime neregulata de fundelete roz.

Pentru prima oara nu mi-a fost frig in Vama si am dormit in cort. Mai bine nu dormeam pentru ca nu as fi ratat partida de sex de pe capota unei masini alaturate intre o tipa care pretindea ca este cuminte si un tip care aproba orice doar ca sa continue activitatea fara incidente.

A doua zi ne-am trezit iar sub ploaie. Si am plecat in Bulgaria unde norii erau si mai incruntati dar s-au imblanzit cand am ajuns sa ne plimbam in Albena.

Mi s-a parut putin pe dos ca doamna care pazea o toaleta vorbea in romana iar in restaurant te intampinau cu "buna ziua" si dupa care nu intelegeau multe cuvinte in engleza.

Cand am plecat din Albena a inceput iar sa ploua torential si ne-am simtit de parca mergeam prin spatiul cosmic. Asta da aventura dupa sufletul omului.

Niciun comentariu: