miercuri, 21 mai 2008

Sfantul Fulg sarbatorit la Roma

Anul trecut am fost la Cernavoda, anul acesta am vrut sa ajung la Cluj dar intr-o singura zi nu as fi avut timp sa savurez orasul. Drept urmare am pus labuta pe un site si am ales o destinatie care nu costa foarte mult.

Nu am inteles ce pare atat de nebunesc sa te duci la Roma intr-o zi de Miercuri. Ziua a inceput pe la 3 dimineata. Am zburat cu urechile pe spate, teoretic aveam o mutra de iepure dar eu zic ca era doar o iluzie.

Am aterizat la Ciampino pe la 7 si acum imi aduceam aminte de toate urarile de vreme buna pentru ca afara ploua cu galeata si umbrela statea linistita acasa.

Ne-am descurcat mai bine decat am crezut si am ajuns usor in centrul Romei. Si de acolo am mers ore in sir prin ploaie sau soare. In cele din urma ne-am luat o umbrela de la Monumentul Eroului Necunoscut. Aici Garibaldi avea expuse multe obiecte, mai aveau putin si puneau in vitrina si Puricul lui Garibaldi.

Am luat masa sub atenta supraveghere a unor chelneri si a unor agenti de paza ai unei banci. Am avut timp sa savuram pizza facuta aproape ca la mama ei acasa si clarrr este mult mai buna decat oricare alta din Ro.

Si apoi iar ne-am reluat aventura pe la Vatican si apoi Colloseum. Eram asa de obosita in drum spre Ciampino ca nici nu am remarcat ca intr-o statie de autobuz erau un cuplu de rrromi care vindeau cd-uri cu manele. Asta imi aduce ca am descoperit azi dimineata ca indienii pot fi atragatori si imi pare rau ca nu pot certifica parerea cu o poza.

Am uitat sa ne luam chitibusuri prea multe pentru aveam labutele umflate ca pernutele pisicilor si energia abia se mai tinea intr-un fir de ata. Drept urmare zborul Roma-Bucuresti a durat cam 20 de minute.

Sarbatorea numelui de Sfintisor s-a incheiat la ora 3 dimineata.

Niciun comentariu: