joi, 17 ianuarie 2008

Justitia noastra pansata

Zilele acestea ruleaza piesta “Justitia noastra pansata”. Vrem sau nu trebuie sa ne uitam la ea fara sa decidem cum va continua. Personajele principale se distreaza mai abitir decat spectatorii, se distreaza pentru ca iar au “un mar al discordiei”: cine va fi ministru al Justitiei.

Pana la sfarsitul secolului XV Justitia nu avea ochii acoperiti, insa dupa aceea au inceput sa ii acopere ochii sub pretextul ca o esarfa o va face impartiala, nu va tine cont de identitate, putere sau slabiciune. In acelasi timp a inceput sa se raspandeasca zvonul ca a orbit si nu vede ca sabia nu ii mai este asa ascutita iar talgerul ii este masluit.

Probabil ca adevarul este undeva la mijloc, nu exista fum fara foc desi daca tii cont de vreo teorie a conspiratiei si te gandesti la manipulari de opinie....

Eu sustin ca Justitia vede bine acolo unde o lasa oamenii. La noi in tara cred ca i se pune piedica cu orice ocazie, chiar si in vazul nostru. Cum as putea sa cred altceva cand s-a propus ca Ministerul de Justitie sa fie condus de o persoana cu moralitate indoielnica? Nu mai tineam minte data exacta dar am cautat si am gasit dovada afirmatiei mele:

Nepoata Noricai Nicolai a votat in locul unui senator

Ori am vazut stirea despre acest incident cu ochii mei. Nu m-a mai interesat sa aflu si restul piesei, cum se bat Tariceanu si Basescu aruncand cu toate rufele murdare pe care au uitat intentionat sa le mai spele. In cautarea mea am gasit o multime de stiri despre Norica Nicolai. Poate sunt adevarate, poate nu.

Eu nu as vota ca doamna asta sa tina Justitia de mana. Sau poate mergem pe ideea sa nu facem ce face popa, sa facem ce zice popa?

Un comentariu:

Anonim spunea...

nu e corecta faza cu nepoata; umbla vorba ca tipa respectiva ar fi fost informal vorbind amanta lui Melescanu, care din coincidenta e formal nepoata Noricai Nicolai, si ca era in Parlament datorita lui, nu a Noricai. oricum.. :)) oricum, madam Norica si-a luat-o la faza asta. daca nepoata ei incalca legea nu o poti acuza pe "madam" din cauza relatiei de rudenie; asata daca nu stia sau daca nu a facilitat chestia asta cumva.