luni, 21 ianuarie 2008

Concert Paradise Lost

Sambata seara pare timp destinat petrecerilor, discotecii pentru unii, pentru altii inseamna sa se invarta in jurul cozii sau in jurul Pavilionului 18 din Romexpo ca sa ajunga la concert. Cu riscul de a incasa "bip"-uri nu mi-ar fi lipsit deloc prima parte a concertului. Poate pentru ca prima oara i-am auzit tot in concert intr-o imprejurare in care imi treceau prin minte intrebari inutile: de ce tocmai el? de ce nu am facut mai mult? etc. Dar mai si murim, ne intoarcem in neant chiar si la varste mai timpurii.

"Negura Bunget" - parca prea putini fani faceau galagie si prea multi rockeri se maimutareau.
Ma asteptam sa fie extrem de multa lume, sa fie nebunie,sa....a fost destul de lume incat s-a incins sala si ne-am dezbracat pana la tricou.
Imi place atmosfera de concert rock, imi place sa ma uit in jur, sa privesc atatia oameni uniti de aceeasi placere, de figuri fragile ce vor sa pare dure, plete, cercei, zgarzi si lanturi, discutii aprinse despre formatii, pareri despre concert, glume innecate intr-un pahar de bere.
Atmosfera din timpul cantarii celor de la Paradise Lost s-a animat, sala mi se parea plina, poate ca eram pe undeva pe la mijloc si nu mai aveam loc de dat din plete. I-am lasat pe altii sa faca asta, doar ei vor avea febra musculara la gat.
Nu am avut nici un instrument de filmat/pozat ...asa ca am furat munca altora care ne mai faceau vant cu pletele lor, mai trageau o poza, un filmulet.
Mie mi-ar placea sa merg cu cineva care nu este mare fan al formatiei de pe scena, sa faca 2-3 poze si 2 filmulete si apoi sa ii dau ceva ca rasplata pentru efortul depus.


Niciun comentariu: