joi, 1 martie 2018

Ce s-a intamplat de martisor


Stiti ce fac oamenii de 1 martie? Pentru prima oara se intalnesc cu zapada. Am putea pretinde ca se bucura dar este greu de apreciat. Ca bebe esti imbracat precum un cosmonaut, incaltari poate nepurtate pana atunci, cea mai groasa caciula, fular si, optional, manusi.

Aproape ca imi doream sa am si eu o costumatie asemanatoare doar ca sa imi dau seama cum este pentru ele.

Deja de la alergatul cu talpile goale sau, hai, fie, cu ciorapi, la pantofi care nicioadata nu sunt bine pusi, la cizme sau ghete mai grele sunt multi pasi. Toti sunt nesiguri, anevoiosi, lenti iar unii sfarsesc prin intindere completa in zapada.

Mali isi declara independenta aproape in fiecare zi, uneori de mai multe ori pe zi. Maria si Madi stau precum niste statui roz asteptand sa prinda curaj si sa se miste.

Cu atata zapada si soarele prea fain chiar iti vine sa te intinzi pe burta in zapada. Ba chiar sa faci conversatie cu pisici jucause sau sa mergi de parca ai defila pe catwalk.









A mai existat si a doua intalnire cu zapada.  Aceasta a fost abordata cu mai mult entuziasm si incalcarea regulii de bun simt de a nu te catara cu picioarele pe banca. Eu cred ca si-au dat seama ca iarna nu se aplica aceasta regula.


Niciun comentariu: