sâmbătă, 24 februarie 2018

Saptamana roz


Inceputul saptamanii roz a fost marcat de un nemaivazut trafic cu servetele intre Mali si Madi. Asa incep toate perioadele memorabile, lungi si grele.



Au urmat trei zile si trei nopti in care Madi a devenit fierbinte pana la 40 de grade si un pic peste. In acelasi timp, trilemele legate de cresterea dintilor s-au intensificat. S-a plans si s-a morlait cat pentru multe zile in care s-a ras mult.

Din pricina ca Madi a primit mai multa atentie s-au intamplat si evenimente unice precum expozitia dizgratioasa de oale sau puzzle din betisoare pentru urechi.


Am fost nevoiti sa o ducem pe Madi la doctor pentru ca nimeni nu face febra atat de afurisita din pricina dintilor. Diagnosticul a fost Roseola infantum si a fost urmat de pete roz, mutre imbufnate si o lipsa de pofta de mancare de imi venea sa mananc eu in locul ei.



In zilele ce au urmat, Mali s-a mai apucat de citit o carte alternat cu rontaitul ei. 

A mai fost o zi in care dupa ora 14 s-a racit atmosfera in casa brusc. Am asteptat caldura pana seara tarziu. Intre timp ne-a inghetat sufletul.

Poate nu ne-ar fi luat prin surprindere daca am fi vazut la timp minusculul anunt pus de Radet. Soarta.










De Dragobete am sarbatorit cu o bucatica de film si alte miorlaieli alternate cu momente delicioase.



    Iar duminica cred ca am vazut niste zambete.
Sfarsit.



Niciun comentariu: