miercuri, 18 iulie 2007

Un centimetru dintr-o legenda - A Bigger Bang


Am avut o ocazie unică în viaţă să merg la un concert susţinut de cea mai bogată trupă din lume: "The Rolling Stones".
Mi-am imaginat că va fi un spectacol uimitor… că doar nu şi-au câştigat faima pe nimic. Dar realitatea a fost mult peste ce mi-am imaginat eu.
Am fost unul dintre cele 60.000 de suflete prezente pe stadionul "Lia Manoliu" care a inţeles de ce formaţia asta este o legendă.
Jocul de lumini a fost impresionant dar vocile, energia şi prezenţa scenică au provocat doar cuvinte de admiraţie. Şi mare surpriză am avut când l-am auzit pe Mick Jagger rostind câteva cuvinte în română. Poate a citit de pe un prompter...poate nu... important este că am auzit prima trupă străină care vorbeşte atât de mult în limba noastră.
În timpul concertului mi-a trecut prin minte o idee trăznet: au făcut un pact cu diavolul...aşa se explica tot. Asta a fost a doua explicaţie după ce am zis ca au luat zglobinol înainte de concert. Câţi oameni având vârsta de 60 de ani dansează pe scena 2 ore( dansează este gentil spus...de fapt era o ţopăiala frenetică), cânta impecabil şi ţin publicul în picioare?
Poate sunt doar un purice pe Terra şi nu am văzut alt concert mai mare decât acesta dar oamenii aceştia merita admiraţia întregii lumi ( chiar daca realitatea este relativă ) pentru că au ajuns legende vii datorită pasiunii lor pentru muzică şi viaţă.



Poze facute inainte de concert si cateva la inceput

Niciun comentariu: