luni, 2 iulie 2007

Turism in Ro


Am terminat masteratul şi cu ocazia asta îmi permit să mă trezesc sâmbăta la ora 13 şi să plec la mare. După un drum de 3 ore am ajuns în Eforie Nord. Nu îmi aduc aminte să fi văzut vreodată marea atât de limpede, ne-am băgat picioarele în mare şi am uitat de tot.
Mai târziu, am trecut prin mulţimea de chiţibuşuri ( multe fiind din categoria kitsch ) şi ne-am căutat cazare. Intr-un târziu am zis să vedem viata de noapte. Dar ia-o de unde nu-i.
Nu aş putea numi distracţie să stai într-o terasă din interiorul staţiunii, unde auzi vacarmul străzii, ca şi în Bucureşti, un amestec de muzică ordinară, mirosuri ce nu se asortează, discrepanţa de stil, de la ieftin la select unde select înseamnă foarte scump, nejustificat evident.
Am plecat în Neptun, ne-am rătăcit în întuneric pentru ca indicatoarele erau evidente, asta înseamnă ca nu trebuie să mai fie puse. Am mers pe plajă unde am găsit discoteci goale, terase închise.
Am urcat la o terasă romantică, avea vedere spre mare, lună plină...şi alături o discotecă în care muzica era la maxim, jocuri de lumini în toată splendoarea....dar pentru cine? Nici măcar un DJ nu se vedea. Si oamenii sunt evidenţi şi de aceea nu se vad ?

Un comentariu:

Anonim spunea...

Trebuia sa vii in Amsterdam sa vezi acolo viata de noapte, distractie la maxim cu drogatii, pestii si fetite. Ni se pare ca noi avem orase urate sau ca nu e suficienta distractie ?
Eu zic ca stam bine.