miercuri, 14 februarie 2018

Ce s-a intamplat de 'S Day

Stiu ca in urma cu multi ani am sarbatorit ‘s day, apoi am renuntat pe motiv ca este prea comerciala. Era un curent ca tot ce este comercial este de aruncat. In zilele noastre imi place sa sarbatoresc pentru ca asa avem motiv sa participam la un eveniment notabil sau sa facem ceva interesant. Anul acesta am sarbatorit printr-o vizita la World Class unde am alergat de mi-au sarit fulgii si am profitat de piscina cu apa fierbinte. Curios sentiment sa stai in apa calda in aer liberrr in timp ce ploua. A fost incantator ca am avut aceeasi dorinta de a merge undeva, nu prea departe pentru a nu provoca soarta sa racim. Ne-am intors la timp pentru a ne intalni cu bebelusele 3M la masa de seara. Surpriza serii a fost ca Mali a mangaiat-o pe Maria desi atentia si afectiunea nu au fost reciproce dar asta doar pentru ca Maria sufera teribil din pricina unui canin care nu mai apare. Exista sperrranta ca numarul de vanatai si muscaturi sa se diminueze. Dorinta ascunsa este ca intr-o zi sa se imbratiseze.

Niciun comentariu: