vineri, 2 noiembrie 2018

Prima piesă de teatru


Se făcea cã era 1 Noiembrie când am auzit prima propoziție, « Nu, Mami », autoarea fiind Madi. Vreo câteva zile am trecut de la agonie la extaz. Primele dăți a fost amuzant, apoi a devenit supărător sã fiu refuzatã de un catraliard de ori pe zi.



A doua zi era una importantã pentru 3M. Urma sã vadă prima lor piesa de teatru. Le-am dus la creșă pentru jumătate de zi pe Madi și Maria. Ele erau prea răcite pentru a nu sta acasă.

Încântarea lor nu a fost chiar pânã peste urechiușe dar măcar a fost o experiență.

După masa de prânz, mă grăbesc sã duc blonduțele înapoi de unde au venit. Chem un uber și le pregătim pentru plecare. În același timp, o doamnã își lua micul cavaler sã îl ducã și ea acasă.

Noi ieșim mai repede din creșă pentru cã părea că mașina noastră a ajuns. Vãd un domn care coboară de la volan, deschide ușa mașinii, pun o bebelușă în scaunul special şi pe cealaltă o țin în brațe.
Mă întreabă unde mergem și îi răspund cã în Rahova. Îmi zice, vine și soția mea imediat.

Urcã doamna cu băiatul lângă care am stat cu câteva minute în urmã.
Eram cam înghesuiți dar mă gândeam cã nu este așa grav. Noi mergem în Rahova, ei locuiesc în zona și dacã tot avem același drum, copiii trebuie sã ajungă la nani…

În câteva minute, dintr-un buzunar la hainei se aude telefonul. Într-un final răspund.

-         -Buna ziua
-         -Buna ziua, îi zic eu
-         -De la uber sunt, am ajuns
-        - Uber ? Sunt deja în uber și am plecat
-         -Cum ați plecat ? Cu ce ? Eu abia am ajuns

Domnul de la volan zice, eu nu sunt de la uber dar nu-i nimic, vã ducem noi.

Am simțit senzația aia cã o mulțime de ace mă înțeapă și coboară cu greutate spre picioare. Era clarrr cã am făcut o greșeală gravã.
-         Mă scuzați, am comis o eroare și am urcat în altã mașină. Îmi pare rău..

-         - Cum, doamnã ? Dumneavoastră nu vã uitați la număr când vã urcați în mașină ?

Ce sã ii mai explic cã bebelusele erau agitate, poate somnoroase și ne grăbeam sã ajungem acasă, eu sã plec la doctor după ce adorm ele….

-         -Îmi pare rău, de data asta nu m-am uitat. Ce pot sã fac pentru a repara greșeala ?

-         -Nu aveți ce face. Cursa va fi anulatã

Am închis și m-am întors către cei din mașină. Scuzele nu mi se păreau suficiente, îmi venea sã intru în pământ de rușine.

Soarta a făcut sã avem copiii la aceeași creșă și sã locuim în aceeași zonã din cartier.

S-au amuzat teribil din pricina situației deși am mers înghesuiți ca într-o cutie cu sardine.

Noi sã fim sănătoși iar unii dintre noi sã își ia doza zilnicã de magneziu.



Niciun comentariu: