luni, 14 iunie 2010

Prima zi la Paris


După 3 ore de somn si o invartire rapida in jurul cozii, am plecat la aeroport unde nu m-a mai tratat nimeni ca pe un hot ordinar. Din asta trag o concluzie clarra ca hoţii nu poarta funde.

Avionul nu s-a prăbuşit dar am avut parte de o sauna care era inclusa in preţ, de un picior lung si străin in spaţiul personal si de senzaţii tari in lipsa oricăror substanţe mai mult sau mai puţin legale.

Aterizarea a fost cu mult mai puţin ameţitoare decât traseul pana la hotel. Oamenii iau un taxi din 2 motive foarte clare: 1.nu este agreat sportul extrem cu valiza asortata cu haine oficiale; 2. in întunericul RER-ului se ascund multe necunoscute ce vor ramane in anonimat pana la sfârşitul vieţii.

Având in vedere condiţiile de calatorie ale valizei, ne-am gândit sa ii oferim o plimbare gratuita pe străduţele din jurul hotelului, evident pana la epuizarea stăpânului.

M-am gândit de multe ori ca oamenii folosesc o mulţime de concepte virtuale care dau existentei umane o complexitate ce cu greu poate fi cuprinsa de un neuron. Azi adaug ca oamenii construiesc clădiri impresionante in care te poţi antrena zilnic sa devii un şoarece labirintian de succes.

Apoi am mers fara de ţinta pe străzi cu oameni care obişnuiesc sa salute fara sa te cunoască. Dar răspunsul trebuie dat cu grija având in vedere ca nu se ştie ce medalie se ascunde sub tricou.

Am revenit in zona plina de parfumul lui sau al lui de la Opera. Eu chiar nu am nevoie de poze pentru a îmi aduce aminte fiecare întâlnire romantica din fata acestei clădiri epatante.

In acelaşi Paris, printre haine, lenjerii de jos sau de sus, găsim un câine simpatic. Nu ştim daca este acelaşi dar îl regăsim si in restaurantul flamand care vinde un produs alsacian fara de care abia se poate trai: tarta flambata.

In acelaşi loc unde in urma cu 4 ani am primit un papuc si apoi pe celalalt, langa turnul Montparnasse, am găsit paharul de Cuba Libre care a stins ziua.

Parisul nu tine pe nimeni in braţe dar la nevoie te poate mângâia pe cap si iţi poate spune noapte buna.

2 comentarii:

Anonim spunea...

tot nu ne-ai lamurit daca ai camera cu vedere catre mormanul acela de fiare vechi pe care s-ar scoate un ban cinstit daca am fi in Romania ...

sa nu cumva sa ii zapacesti prea tare si vezi ca n-ai voie sa pui nici filtre si nici lookup-uri pe strazile lor ca sa gasesti hotelul.... doar left si right join ... ok ???

Angel spunea...

Am vedere spre ferestrele altor oameni. Azi am vazut o bucata din "triunghiul de fier".

Si daca iti spun ca exista doar inner, full outer si explicit join?