miercuri, 14 noiembrie 2007

Ziua Pisifulgului


Am închis larg ochii şi ca in fiecare dimineaţă m-am ridicat să opresc afurisitul ceas. Având in vedere ce dezastru este peste tot şi parca mai ales in camera unde dorm nu mi-am văzut surpriza. Si nu as putea zice ca un telescop este mic. Atât timp cat este ziua mă pot uita la vecini pe geam, după porumbeii de pe casa poporului,etc.Abia aştept să vină noaptea in care mă voi uita după stele pana la 3 noaptea.
Cu chiu cu vai am plecat împreună cu o armata de pureci către necunoscut. Intr-un târziu am aflat ca mergem iar spre Canionul 7 Scari. De data asta nu ne-am întâlnit cu nici un fulg si cu toate astea nu am ajuns la destinaţie. Am urcat cu maşina pana la cota 1400 in Sinaia. O idee nefericita, plina de gropi si zăpadă. Au fost 24 km ( dus- întors) de mişcare in stilul pinguinului.

La întoarcere ne-am oprit la Cabana Schiorilor.Poate in general este un loc fain dar petele de pe fata de masa si papanaşii m-au făcut sa imi doresc să plec mai repde. Călătoria noastra s-a îndreptat apoi spre Poiana Brasov. Auzisem noi de la o prietena ca putem gasi ştrudel la metru la Sura Dacilor. Drumul din Brasov pana in Poiana era mai curat si uscat decât la mine in casa deşi in jur era zăpadă.
Am ajuns la Sura Dacilor...arata atât de fain încât am crezut ca se desfasoara un eveniment si noi am dat buzna. L-am întrebat pe un chelner foarte amabil de strudel la metru si a făcut o fata lunga ca i-a ajuns pe masa. Si ne-a zis şocat: "avem la portie". Ne-am dat seama ca am greşit locul având in vedere ca un ştrudel avea cam 5 cm pătraţi. Deci un metru de ştrudel ne costa cam 100 ron.
Am plecat spre locul de unde se vede Brasovul romantic.Ma gândeam ca dacă am avea si noi un ca turn Montparnasse. Ar fi genial si cred ca ar avea succes. Daca as avea un milion de dolari...

Cele mai bune poze ale zilei: https://photos.app.goo.gl/EF3Yg9WVDxXr8tRT8


Niciun comentariu: