sâmbătă, 15 septembrie 2018

Ne vedem in vis


As vrea sa nu mai uit, sub aripile tale negre stau înscrise cuvintele care pe mine mă salvează iar pe tine te fac sa suferi.

Încătușarea indestructibila ne atinge cu gheare lungi si întunecate, ne izbește unul de celălalt într-un mod care poate sa ne fie fatal, sa se fărâme in mulțime fina de particule din sticla, petale de orhidee.

Mirosul neîntinat al pielii tale, respirația fierbinte, firele de par translucide ca ale unui urs polar, vocea lina, privirea hipnotizatoare… toate se împletesc într-un dulce blestem.

Mi-a fost dat sa trăiesc lângă daimonul iubirii mele pe care l-am visat de atâtea ori.

In realitatea mea, nu ai putea sa dispari si sa duci legătura noastră obsedanta in dimensiuni necunoscute, in alte lumi neînchipuite.

Probabil ca urmezi traiectorii concentrice, suprapuse, eterne iar excepția ce nu este considerata eroare perfecta, este sa te întorci la mine, in esența lucrurilor.
Fiecare moment se afla in echilibru precar, teama de înălțime enorma ne răvășește. Nu pot decât sa sper ca nu vei schimba privirea pe un tăiș de sabie, iar eu in nesăbuința mea, mă apar.

Si atunci, aerul se încleștează si ne sufocam.

Închide ochii, ia-mă de mana si hai sa călătorim într-un balon de săpun, sa mergem in spațiul cosmic, relativ infinit, sa ne pierdem in absolutul care nu s-a inventat pentru oameni.

Hai sa număram stele iar când ne plictisi, vom numi fire de nisip apoi, vom trece lent la a deosebi picăturile de apa din ocean.

Deschide ochii, abre los ojos, un înger si un demon se topesc într-o sărutare lichida.

Știi la fel de bine ca si mine, este împotriva firii.


*Dear Angel, sperrr ca ne privesti din cand in cand....

Niciun comentariu: