luni, 17 decembrie 2007

BOP - organizatia la care as vrea sa am pile


Biroul de Obiecte Pierdute - aceasta este organizatia la care mi-ar placea sa am pile din nou.
Vi s-a intamplat vreodata situatia: este dimineata, ora 09:37 si ma grabesc foarte tare sa ajung la birou. Pe masura ce trec minutele disperarea si exasperarea cresc impreuna. Sunt doar in ciorapi si alerg incoace si incolo cautand pantalonii. Este accesoriul cel mai greu de inlocuit. Si oricat mi-ar placea sa vin la serviciu in pijamale...continui sa caut, eventual sa sun sa intreb daca nu mi-a vazut cineva afuristii de pantaloni.
Dureros este cand ma decid rapid cu ce ma imbrac si nu gasesc nicaieri acel lucru. Si iar investigatii in stanga si in dreapta....fara nici un rezultat.
Tot dimineata imi pierd motanul. Sunt in mare intarziere dar nu ma lasa constiinta vinovata sa il uit iar incuiat in vreun loc stramt si intunecat.
De multe ori mi-am pierdut capul...din fericire este atasat de corp si chiar daca nu il gasesc imediat macar stiu ca este in apropiere.
Acum cativa ani am cunoscut o persoana speciala care stia exact unde imi erau obiectele pierdute. Plata se facea in moneda mea preferata: bomboana.
Ar fi fain sa cunosc din nou o astfel de persoana...poate mi-ar zice si unde se afla obiectele pierdute intentionat de altii. Mai ales ca moneda a evoluat, acum putem plati in bomboane cu alcool.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Da sunt de acord cu tine in legatura cu BOP cu doua mici exceptii:
1. nu ar trebui sa ai pile ci abonament la BOP
2. BOP ar trebui sa vina de de la Biroul de Organizare Personala!

Si daca iti faci abonament poate primesti si bonusuri in moneda la moda azi bomboane cu alcool.
:-P

Anonim spunea...

prefer sa fiu imrastiat, dezorganizat, dar am si io o ordine in dezordinea mea...iar cand pierd ceva( stiti expresia: a uita de la mana pana la gura) nush daca ati observat ca se intampla chiar atunci cand te grabesti raaau....exact atunci stau in loc si imi spun: nu are sens sa ma agit.
Ma concentrez o idee sa imi dau seama ce am facut in ultimul minut...si culmea reconstituind usor usor, gasesc ce caut...

florin

Anonim spunea...

...mosieur F : oublier vous un "P" adik bah mancatz-as du-te la birou ala ca pierdusi un P pe undeva...


Leon

Anonim spunea...

Da fuck...SHUT UP shut shut shut...both of you...I wanna sleep.

Jo