miercuri, 18 februarie 2009

In tinutul Albei ca Zapada

Am revazut Tusnadul dupa multi ani si multe ore de mers cu masina. Totul se schimba, suntem invadati de ursi, de internet, de turism pentru corporatii, as zice si de maghiari dar este discutabil. De multe ori nu am inteles ce s-a vorbit langa mine si nici muzica pe care am ascultat-o.

In drum spre lacul Sfanta Ana mi-am zis ca am ajuns in locul unde a trait Alba ca Zapada. Piticii erau pe acolo, probabil ca se tavaleau linistiti.

Pe drumul spre lac, in urma cu ceva vreme ne inspira sentimente de groaza, am zburat cu sania si am experimentat frana de picior a lui Fred Filnstone.




2 comentarii:

Anonim spunea...

superbe poze

Iordache Catalin spunea...

Un colaj foarte frumos! Felicitari!

http://www.vacanta-calatorii.blogspot.com/