duminică, 10 martie 2019

Copiii sunt ființe magice



Uneori mă uit la 3M și uit că sunt oameni mai mici. Poate pentru că uneori limbajul lor este zglobiu dar cifrat sau au gesturi tandre când nu mă aștept.

Exista și reversul medaliei când urlă și refuză orice.

Așa o fi pe planeta de unde vin, păstrează echilibrul între drăgălășenie şi isterie.



Azi părea să fie încă o zi de primăvară, numai bună pentru admirat rațe.
Am luat 3M împreună cu miorlăielile lor și le-am dus în Carol.

Nu am luat în calcul că bate vântul de la stânga la dreapta. Asta a stârnit un val puțin grațios de tăvălit, urlat și împiedicat. Poate dacă ar fi bătut vântul invers….cine știe ?

Ceva rațe și pescăruși am admirat iar spiritele s-au mai calmat. Am mers la o terasă unde am ascultat muzica faină și am băut un frappé.



Pentru ca 3M sunt prea drăguțe, au primit cu împrumut o mică broască țestoasă. Mali a primit o jucărie pe care a folosit-o pentru a testa rezistenta țestoasei la cucuie.


Până la urmă a fost pusa într-un lighean. Un vechi amic mi-a zis ca se mănâncă bine aici. Sperrr că nu folosesc același lighean pentru a face salată.

A fost un act de curaj să duc ligheanul cu țestoasa la marginea lacului, 3M să mă însoțească fără să mă țină de mâini.


Am fost votată să pun mâna pe țestoasă şi să o trimit în apă. No…am uitat să nu mă strâmb când m-a atins cu picioarele. Nu mi-a fost frică, a fost doar o senzație necunoscută.

Ne-am întors la terasa unde Maria s-a făcut covor, Mali s-a jucat cu pământ de flori iar unii oameni trăiau drame intense.

Toate sunt intense, la fel ca în Requiem pentru un vis. Eu cred că ai doua opțiuni în viață, alegi să vezi partea bună sau te îneci în dependență până la ora prânzului și iți plângi de milă. Succes !

Poate din pricina acestor derapaje jalnice s-a inventat Minunata lume noua. Cineva s-a saturat, a urlat ‘Până aici !’ și i-a obligat pe oameni să fie atât de ocupați încât să nu mai aibă timp de morcovenii.

După mine, nu a fost o idee prea trăsnet…era prea psihocucu în raport cu sistemul nostru de valori.

S-a făcut târziu și fiecare bebelușă a făcut câte o isterie în public. Mali a uitat să se oprească. Ne gândeam să o vindem sau să o trimitem lui Moș Crăciun…măcar până îi ies toți caninii…


Niciun comentariu: